busravolkan Vosvolicee Normal doğum yapmamın benim için riskli olacağını söyledi doktorum. O yüzden diyet falan yapıyoruz belki kilo alımımız yavaşlar, normal doğum şansımız artar diye 🤷🏻♀️
nurakus Melisabusraa merhabalar sağlığı nasıldı peki bebeğinizin? Küvezde kaldı mı ? Benim de erken doğum riskim var 35+0 olduk çok şükür ama bir kaç hafta daha durur inşallah sağlıkla 🤲🏻😇
Melisabusraa nurakus çok şükür iyiydi gece 2 de doğdu sabah 10 da yanımdaydı öğlen de taburcu olduk ☺️
cagla24 busravolkan benimki 39+3 bugün 3680 gram hep önden gidiyordu yine önde riske girecek diye korkuyorum doğum 😬
busravolkan cagla24 İnşallah kolayca doğurursun canım ya. Sezaryen olsa bile önemli olan sizin sağlınız, unutma hiç 🌹
daisybebek Tugba1213 En son 34+2 de 2456 gr 47,5 cm di tam gününde gidiyor demişti doktor, şuan 35+3 üm ama tam 37 de gidicem artık hem doğum raporumuda Alacağım inşallah