fatmakuzu bu 2.hamileliğim öncekinde de 9 ay boyunca kullandım bunda da kullandım ama ebemin tavsiyesiyle şimdi 38.haftamizdayiz doktorum decaviti pek önermiyorum dedi benimde şimdi hiç kullanasim gelmiyo soğudum sanki ama kilo falan yapmadı bende bebeğe de kilo yapmiyo sadece kendin için vitamin