Kızlar bugün kontrole gittik ne açılma ne sancı bebeğin kilosu 4 kg olmuş daha fazla beklemenin anlamı yok dedi Çarşamba sabah 7 yatış verdi bebeğim yan duruyor suni olmaz mı peki dedim sancın olsa ben teklif ederim ama boşuna çekersin istersen öğlene kadar deneriz dedi kafam çok karışık çok korkuyorum ben canımm yanmasın diye parmağımı kesmekten korkan bi insanım ağlıyorum sürekli dua edin bana kızlar 😔😔😔