Bir_minnak_anne Merhaba kızlar Şuanda 7+2 haftalığiz 6 haftalıkken doktor kalp sesi yavaş dedi ve kan sulandırıcı iğne yazdı günlük sizce şuan tam duyulurmu kalp sesi
AABT Bir_minnak_anne canım 6 haftalıkken zaten cogu ınsanın duyulmuyor bile devlete gidiyorsan bazen onların cihazları biraz eskı olabılıyor suan daha net duyulur
Bir_minnak_anne Özele gidiyorum canım bugün gidicem inşallah guzel haberlerle gelirim çok korkuyorum bir kere düşük yaptığım icin
Mlkrfk Bir_minnak_anne inşallah duyarsın canım kan sulandırıcı kullanıyorsan korkma inşallah doktorun tüm tedbirleri almış. Bende en başından beri kullanıyorum iğneyi oksapar iğne. Ben de düşük yaşadım bir tane sonrasında test yaptırdım pıhtılaşmaya eğilim çıktı doktorum da bu gebeliğim de başladı hemen
Bir_minnak_anne Normalde iğneden çok korkarım ama mecbur hergun vuruluyorum kollarım morardı ilk başta morarmadi ama sonraki ignelerde morardı sizdede oldumu
Bir_minnak_anne Baktılar canım kalp sesi yok ölmüş sabah çağırıyor beni aç karnına tekrar muane Olcam çok kötüyüm kızlar