Kızlar merhaba. Eşimin sperm testi çıktı ancak morfoloji henüz çıkmadığı için doktora gidemedik. Sperm testine göre hareketli spermi düşük :( 2 kaybım var. Pıhtılaşma , kromozom hepsi temiz çıktı. Yumurtlama ile ilgili bir sorunum yok veya çatlaması ile ilgili. Sanırım hareketli spermi az olduğu için denk gelip dölleyemiyor :( Bu hafta iiç doktora gideceğim ve aklıma aşılama geliyor. Var mı bu şekilde aşılama yaptırıp hamile kalan?