Dd1619 çok ağladım bende çok üzülmüştüm ama sağlıksız gebelik oluyo yani Allah korusun down sendromlu gibi kromozom eksikliği fazlalığı durumu yani,ama yinede başka bi doktora git beta-hcg değerine bakılsın düşüyosa değer düşük yapıyosundur yapacak bişey yoktur,kanaman varmı peki