Merhaba, dünden beri bebeğim sanki karnımın içinde sağa sola toplanıyor karnımı kasıyor canımı acıtıyor. Bugün 5 te gideceğim erken doğu tehdidi olabilir vs önlem amaçlı doktoruma ama o da şu an doğumda olduğu için detaylı bilgi alamadım. İlk gebeliğim olduğu için de bilmiyorum yalancı kasılma veya doğum kasılması nasıl ayırt edilir?