Melekanne2606 Kızlar 21 hastalıkken kontrole gittiniz mi gittiyseniz boyu ve kilosu ne kadardı ? Ben bütün gittim 24 cm 400 gram olduğunu söyledi normal mi doktorum normal olduğunu söyledi gerçi ama sizinkiler nedir ?
hope34 Melekanne2606 ben de 21 +6da gittigimde 400 grm dedi boyu da o civardaydı. Bana normal geldi doktor zaten normal olmadıgında söylüyor. Bana haftasıyla uyumlu dedi cok sukur
Pembisanne Melekanne2606 Normal dediyse normaldir canım ben 20.Haftadayım 25 cm 400 gram benimki de. Ama takmıyorum bebekler üç aşağı beş yukarı aynı doğuyor. Doğumda 4 5 kilo olup sonradan ufacık olanlar var. Arkadaşımın oğlu 53 cm doğdu eşi ve kendisi kısaydı ama şu an çocuğu ufak. önemli olan sağlıklı mı bu.