Valla bizde bugün 40. Haftaya girdik bakalım bekliyoruz :) Erkek bebişler biraz geç doğar derlerdi meğer öyleymiş, sancılarım geçen hafta 40-50 arası gidip geliyordu. Karnım da düştü gibi yukarı da hissetmiyorum artık zaten kanala girince eskisi gibi hareket de edemiyorlarmış :) Yalancı sancılarım da oluyor ama bakalım keyfini bekliyoruz bebişlerin :)