Canım yalancı doğum sancısı yada rahime yerleşme sancisida deniliyormus.ebem uyardı beni olabilme ihtimali var die..bende 31+5im benimde dün oldu ama geçti...sıklığı önemli dedi hani böyle günde 2 veya 3 kez oluyor da sıkıntı değil ama periyodik sıklıkla gelip gidiyorsa sıkıntı olabilir demişti.dikkat et sende..