Esmakoksal Kızlar sizdeki belirtiler nedir ? Bende sadece ufaktan sabahları mide bulantısı bel ağrısı o kadar çok bir belirtim yok hastaneye gitmeme daha 2 hafta var 🤦♀️
Oykuaygun Esmakoksal benim de 9+4 🙈 2 gündür mide bulantılarım azaldı sadece ağır kokularda mide bulantım var çok şükür başla bir şey yok 🙈 ama 9 haftadır yattığım için alışkanlık yapmış şuan hiç kalkasım yok 🤭😂