Merhaba canım anne adayları:)
Aralık yada ocak gibi doğumum olacak inşallah yani ilk 6 ayımiz soğuk havalar ile geçecek.
Elbet dışarıya çıkıp bir yerlere gideceğiz ama bu arada bebeğe ne giydirmeliyim bilemedim, ne almalıyım?
Astronot alacaktım ama herkes çocuk çok terliyor hasta oluyor gibi yorumlarda bulundu. Bende sizin tecrube veya yaptıklarınız ile ilgili bilgi almak istedim.
Teşekkür ediyorum şimdiden:)