Mina01 Kızlar iki gündür karnım çok gergin acıyor ara ara şancı değil ama bebek toplanıyor gibi davul gibi gergin sizin karınlariniz nasıl
Mine8191 Mina01 bende 30 haftalığım aynı canım anlattıkların normal sanırım Çarşamba soracağım doktoruma
Defne2 Mina01 ben de 28 haftalığım aynı sorun bndede var karnım sertleşiyo 2 gün önce bu yüzden gittim hastaneye suyum fazla olduğunu bu yüzden şişkinlik olduğunu söyledi
umutbaby Mina01 ben 18 haftalığım dünden beri benimde yanlarım ağrıyo sırt kaburgalarıma doğru batma var sanki geriliyor karnım
Karbeyaz12 Mina01 acaba cildiniz mi kuru karnınız mı geriliyor? Benimde bazen akşam yemeğinden sonra oluyor gerim gerim geriliyor bunun icin kakao yağı ve tatlı badem yağı sürmeye başladım cildim kuru
Byztk Mina01 ben 30. Haftamı öyle geçirdim en sonunda yürüyemez hale geldim kasılmam başladı doktor erken doğum riski dedi nst bağladı sancım çıktı 1 gece hastane de yattım takip için hafife almayın dikkatli olun
Oykuuu24 Benimkide hep bir yerde toplanıyor sertleşiyor. Ara ara açıyor hele göğsümün altında ki kemik çok ağrıyor bebek büyüdükçe baskı uyguladıkça ağrıyor ne biçim.. doğru düzgün oturamıyorum yemek yediğimde rahatsız ediyor beni🤦🏻♀️🥰
Mina01 Oykuuu24 ya benimde öyle kaburgama batıyor sanki ara ara karnım patlayacak gibi şişiyor agriyot
_41sumeyye_ Oykuuu24 benimde bugun 29 haftalik oldu ayni sikyet bnde de var sol gogus altindaki kemik cok fazla aciyor
Mina01 Mine8191 ay canim sorunca bana da haber eder misin çünkü benim doktora anca haftaya gidebilecem izindeymiş
Mina01 Mine8191 sizin ne zamandır böyle oluyor bebek toplanıyor gibi karnım yırtınıyor gibi tuhaf şiş
Mina01 Defne2 ben iki hafta önce gitmiştim suyum falan normaldi.ama dün ve bugün şiş karnım bebek toplanıyor dancin falan yok ama karnım çok gergin
Defne2 Mina01 bende de bi anda oldu anlamadm karnım çok geriliyo sertleşiyo yürürkende zorlanıyorum kan verdim işte sonuçlar çıkınca görüşelim dedi tuz ve şekerden kaynaklanıyo suyun fazla olması buda erken doğuma sebebiyet veriyo
Mina01 Oykuuu24 Yarın gidince bana da haber edermisiniz doktorum izinde anca pazartesi gidecem. Karındaki toplanma sertleşme normal miymis
umutbaby Mina01 büyüyorlar ondan kaynaklı bence alışık değil sonuçta rahim böyle bişeye bide benim gibi ilk hamileliğinizse
Snszasla Mina01 bende 27 haftalığım 28 olmak üzereyim bende de aynı şekilde oluyordu doktora sordum normal dedi az ve sık ye miden geriliyor haliyle bebek de yer açmaya çalışıyor yeri daralıyor endişe etme dedi
Mina01 Snszasla Inşallah onun içindir doktor izinde soramadım diye için içimi yiyor.buyudukce ılerleyen haftalar daha mi çok olacak acaba