MeliSeliMelih Zorlamayin bence, tiksinmek daha kotu, ilk uc ay bende cok zorlandim midem bulaniyordunhergun, baktim zorlayinca olan istahimda gidiyor biraktim bende, 3 ay sonra gunluk duzenli yemeye basladim kendi istegimle, yumurta yiyemedigin zamanlarda protein alabilecegin diger gidalara agirlik vermeye calis hepsi bu, zorlamaya gerek yokki 🐣