Mrv06 canım 36+1'im bende de oluyor gebeliğin basından beri ama hamilelikte olur deyip çekilmedim kenara kontrolünü yaptır yine de için rahat olsun hiç değilse emin olursun. Kan dolasımı hızını arttırdığı için kalp daha fazla çalısıyor sebebi bu da olabilir Allah muhafaza kalp sorunu da olabilir. İçinin rahat etmesi için doktora git derim canım geçmiş olsun sağ salim alalım inşallah bebişlerimizi kucağımıza 🤰🏻🐣💙