Mine8191 Kızlar doktor ile ilgili bileğisin olan var mı Derya başbuğa gidiyorum normal de ama artık bütçe zorluyor 250 oldu muayne bayadır birde 3 hafta da bir çağırıyor Doğum da 5 bin dendi
ayca8181 Mine8191 Sana iyi demişler gene 5.500 duydum ben çok pahalı yanı ben düzceliyim orda yasıyor olsam üniversitede yapardım
Mine8191 ayca8181 5 bin bi kaç ay önce dediler belki de arttı :( normal de çağsu 2300 ama doktor araya girince 5000 di
Tubidd Mine8191 ben de cuma günü gitmeyi düşünüyordum sağolun bakalım doğuma kadar daha fazla da artırmasa iyi
Yagmrzrn Ben çağsu da Mustafa beye gidiyorum 85 TL muayene 2300 TL doğum parası vericem sizinki neden o kadar pahalı anlamadım
Merveee123 Çağsu da Doğum mesai saatleri dışında olduğunda doktor çağrıldığında ek ücret aliyolar mi?