MinikBirSincap 2 yaşında oğlum var joie mirus kullanıyorum 1,5 senedir. Öncesinde prego travel sistem vardı onu sattık.Aşırı hantal,bagaja sığması dert,puseti sök masayı sök ayrı katla o ara bebeyi de tut tek başıma 5 ay gitti o araba 😂
Biz joie aldığımızda kampanyası vardı,mağazada 800dü bakmıştım. 700e ebebek netten almıştım. Şimdi 2. De onla büyücek inşallah 😊
Bebek arabası almadan önce mağazalarda bakın. O bebek arabasını içinde hep 3kg minicik bebekle kullanmıyoruz. Misal oğlum şuan 14kg, araba da 7kg.Sırtta ille çanta da oluyor.Bazen bi yere gidiyorsun 2-3 basamak merdiven oluyor.Hep de yanında insanla gezilmiyor, tek başınızayken araba otobüs merdiven indir kaldır da rahat yapabileceğiniz bir bebek arabası bakın.
Sattığımız travel araba boşken sadece 13kg kütük gibiydi.