seker yuklemesi annelerin kafasını çok karıştırıyor fakat bende çok lüzumlu olduğunu dusunenlerdenim ,ilk çocuğumda 33.cu haftadan sonra çocuğumun ultrason haftaları başı boynu karnı arasında 1 ay fark çıkmıştı ve doktorlar direk Zeynep Kamile perinatologa yönlendirdi ,doktorların ilk sorduğu şeker yüklemesi sonucum oldu,çocuk neden dengeszi büyüyordu sekermi yoksa başka biseymiydi diye öncelikle onu istediler benden ,ben devlet hastanesinde yaptırmıştım ve eczaneden bi kutu içecek aldırmışdi doktor ,bazı yerlerde şekerli suda iciriyorlarmis açıkçası benim içtiğim şeyin spriteden farkı yoktu ve zor olmadı içmesi ,herkesin kendi tercihi fakat yüklemenin önemini güzelce araştırıp daha sonra karar vermenizi tavsiye ederim önemini tecrübe etmiş bir anne olarak🌺