Merhabalar burası kalabalık bir platform. Ankara gölbaşında olup hasvakta doğum olup olmadığını bilen var mı. Önceden vardı ama bu korono nedeniyle zübeyde hanıma toplandığını duydum. Kontrolüme daha var. Gidince soracağım ama bilen varsa merakımı gidermek istedim.