Kızlar merhaba benim öncesinde 2 düşüğüm oldu biri 7. Haftada diğeri 8. Haftada
Tahlil sonuçlarımda orta seviye pıhtılaşma çıktı
Şuan 4+2 haftalık gebeyim iğne vuruluyorum ve dün kesemizi gördük ❤️
Kan sulandırıcı kullanıp bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler burdamısınız?❤️