Merhabalar güzel anne ve anne adayları.
Herkez gibi ne zaman doğuracagimi bende çok merak edip post acanlardandim. Post açıp ertesi gün anne olmus biri olarak bende buraya doğum hikayemi yazıp gideceğim.
Baştan beri normal olarak planladığımız normal doğum ani kararla sezeryana dönüştü. 39. Haftaya kadar doktorum çatı muanesi gerek görmeyip 39 da çatı muanesi yapıp çatımin çok dar olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi. Bebeğim kanalada girmemisti. Son bir hafta da hiç kilo almamis kilo kaybı da olabilir deyip sezeryana alındık. Belden uyusturdular. Sezeryanin insanların neden bilincli bir şekilde istediğini sezaryan dan sonra düşünmeye başladım ama anlayamadım. Okadar zordu ki. Ameliyat olsun ameliyattan sonra ayağa kalkamamak acı çekmek ağrılar v.s bebeği kucağına alınca geçer diyenler kucağıma alınca geçmedi. Acidan minik yavrumu bile gözüm görmedi benim. Tuvalete gidemedim iki defa beze yaptım. İlk iki gün benim için kabus gibiydi. Bugün 4.gun çok şükür daha iyiyim tuvalet v.s ihtiyaçlarımi kendim yapabiliyorum. Bebeğime az da olsa ilgi gösterebiliyorum. Emzirmekte biraz zorluk çekiyorum emme reddi yaşıyoruz. Çok zorlu bir süreç.
Ama bunuda en güzel şekilde atlatacgimizi umuyorum. Herkeze sağlıklı huzurlu bir doğum diliyorum