Kuzum18 7 haftalık gebeyim hala doktor arıyorum çamlıca medipolde önerebileceğiniz güler yüzlü ilgili ve normal doğum yanlışı bir doktor önerir misiniz acil çok cokkk mutlu olurum
Kuzum18 irva nasıl birisi her sorumu sorabilir miyim Zeynep kamil de ve göztepe de 2 doktora gittim rezil diler çıkışında resmen ağlattılar beni hiç bir soruu soramadım
irva Kuzum18 Tabiki her sorunu rahatlıkla sorabilirsin.Hatta sen sormadan direk kendi başlıyor her şeyi anlatmaya.Çok pozitif kafa dengi bir doktor.
Kuzum18 irva çok teskkur ederim ben bir araştırayım çok iyi oldu elif Malkoç nasıl peki bilginiz varmi ona da iyi diyenler oldu
Yelizimmmm3447 Ben çamlıca hisar hastanesi umut tiryaki ye gidiyorum çokta memnunum ilgisi olsun çok güzel iyi bir doktor tavsiye ederim
irva Kuzum18 Benim doktorum elif hanımdı.Kendisi süresiz izne çıktı.O yüzden bende zeynep hanıma geçiş yaptım.
Eceunverkanra irva Gecen hafta kontrol randevusuna Sedef’e giderim sonra Zeynep Hanimi denerim demistin de sasirdim 😅 Yok dogurmadim ya 😂😂 Bekliyoruz bakalim Carsamba kontrol randevum var. Demek memnun kaldin Zeynep Hanim’dan aklimda olsun eger ki gece baslarsa dogum ins Zeynep Hanim olur nobetci 😃🤪
Eceunverkanra Kuzum18 Normal dogum 2000, zorunlu sezeryan 2500, istege bagli sezeryan 4500, epidural 600, spinal 1000