BernaKoca Merhaba moms tea veya başka bi süt arttıcı çay kullanan var mı? Doğumdan önce başlayan . Ben şuan 39+3 kullanmaya başladım fakat erkenden kullanmanın bi etkisi var mı bilemedim .
Hazalperi BernaKoca bende moms tea aldım bide arifoğlu anne çayı ama içmeye başlamadım bence faydası olmaz hastaneye götürücem orda içerim diyorum
Twinsmomm01 BernaKoca bende önce başlamıcam hastane çantama koydum doğumdan sonra içmeye baslarım hastanede