Dilaam Kizlar 22 aylık bir kızım var gebeliğini y ni öğrendim bu ay içinde k dicektim zaten sütten fakat önümüzdeki hafta kesmeyi düşünüyorum çok memeye bağımlı ama onu bı sekilde halledicez fakat korktuğum su gece sabaha kadar emmese bile göğsün dolup aşırı ağrı ve sertleşme oluyor kesince ne yapicam sütüm nasıl biticek bı fikri olan var mı ne yapmaliyim
Asel-meyram Dilaam eltim de hamile ama doktor son bir iki ay kala kesebilirsin dedi oda emzirdi yani hiç de sorun olmadı bnce doktora danış kesme derse kesme
Ebrutprk Dilaam benim kızım 18 aylık ken kestim hamileyim bende doğumuma az bir süre kaldı 7.Cı ayıma kadar emzirdim son 2 ay kala kestim benim kızım da çok düşkündü aktardan sabır taşı aldım onu sürdüm tiksindi bir daha emmek istemedi gece de süt vermeyi denedim kabul etmedi içmedi yanı ilk 3 gün sürekli uyanıp meme dedi su verdim kucağımda uyutmayı denedim sürekli sevgimi eksik etmedim üzerinden sonra alıştı en fazla 1 hafta zor oluyor sonra alışıyorlar yine benim kizim küçük çok üzüldüm keserken ama elimden bir şey gelmedi doktorum ikisi bir emzir dedi ama o kadar aman aman diyecek kadar bir sütüm yoktu saten gelen kızım doymaz diye endişe duydum . Bu kızım çok şükür herşey yiyor çünkü inş bir de süte alışırsa daha iyi olacak .. tek yapman gereken senin de sabırlı ve kararlı olman Allah yardım ediyor canımm
Handevebade Dilaam bugun kestim 7 haftalık hamileyim önermiyorum dedi doktorum. Bende sürekli sağıyorum yoksa çok sertleşiyor
endobeybi Kuzenim hamileyken 9 ay emzirdi, doğum yaptıktan sonra da birlikte emzirdi çocukları. Kesmenize gerek yok ne güzel emerken çocuk, zaten tadı falan değişir sütün o zaman bebek kendisi bırakır emmeyi.
Fundaab Kızım 18 aylıktı ve 1.5 aylık hamileydim ayırdığım zaman bende sütüm zor kesilir mastit olurum diye korkuyodum ama doktor hamilelik hormonlarından o kadar zorlanmazsın demişti öylede oldu en fazla iki gün zorlandım.Bende erken kesmenin doğru olduğunu düşünüyorum en azından kardeşi doğana kadar alışır ne kadar geç kesersen diğeri emerken o da ister