Ya bu modern isim takıntılarınızı bi türlü anlayamıyorum Ayşe’ye Fatma ya Zehraya ne olmuş ??? ANlamı bile olmayan isimler uydurulmuş sırf değişik olsun diye. Çocuğa isim koymak çocuğun anne baba üzerindeki büyük haklarından biridir. Eğer ahirette birde bunun hesabıyla uğraşırım diyorsanız buyrun Eliz koyun