Sabır güzel kardeşim çocuk dediğin hep sabır değil mi zaten 🥰 doğacak büyümesi sabır, yürümesi konuşması sabır, zor sabretmesi çok zor ama bebeklerimiz anda kalma fıtratı ile doğuyorken tek yapmamız gereken onların anına tanıklık etmek 💫 bunu sana yazarken bizde 40+3 te rahim ağzını inceltmeye çalışan kızçemin bel ve kasık esnemelerine sabretmeye çalışıyorum 🥰 bizimde henüz doğum belirtimiz yok 🤷♀️