Smaynr Biraz utanıyorum kusura bakmayın ama cok merak ediyorum dün iç çamaşırımda affedersiniz şeffaf bir akıntı vardi biraz fazlaydı nişan mi acaba sabah kalktım tekrar gördüm yaşayan varmi kızlar ilk gebeligim anlayamadım o yuzden sizlere sorayım dedim.
Sezensu Smaynr Ya benim çamaşırımda değil ama peçeteye silince bildiğin akıntı geliyor bir iki kez içinde hafif kanlı da gördüm ama nişan mı normal akıntı mı çözemedim 37+1 bu arada
Annebal 39.haftamdayim nisanim bı akc gün önce geldi Seninkide yaklaşmış demekki benimde oyleydi ilk başlar şimdi baya bı sümüksü ve bildiğin tel tel kıl şeklinde kan geliyor uzun akıntı halinde
Smaynr Annebal ağrıların varmi peki canım dun bacaklarim falan butun kemiklerim ağrıyordu simdi yok şükür