Merhaba sevgili anneler internette dolanırken bi yazı gördüm ve araştırmaya başladım şu ana kadar her ay işte hamile kalma oranı cinsiyette yüzde elli yüzde elliyse eylül ayında hamile kalanların erkek olma oranı yüzde altmış civarı tabi ki kesin bi sonuç yok ama ikibin beşyüz kadına bakmışlar ve çoğunluğu erkek olmuş acaba böyle bi bilgi duydunuz mu