esraaa86 şimdi bu erken gebelik testi ikinci çizgi silik var gibi ama sanki t nin yanında değil test mi bozuk yoksa doğrumu,hamilemiyim doğrumu değil mi,anlayamadım sevinemedm
blueberyy00 esraaa86 içindeki parça kaymış gibi duruyor bir test daha deneyin yada açıp bakın bi içine kaymış mi
merve0128 esraaa86 bozuk bence canım içi kaymış sanki yenisini al ya da istersen hiç uğraşma direk gidip kan ver 1 saat içinde sonucunu alırsın
Elifmstf İçinin kaydığını düşünüyorum ben çünkü c de olması gerek yerde değil. Bence kan verin test kaymissa yerinden var duruyor. Hayırlısı olsun
esraaa86 blueberyy00 evet elimle düzelttim şimdi iki çizgi yanyana,içini açmk hiç aklma gelmemişti,teşekkür ederim,ama gidip bir test daha alcm yinede
blueberyy00 esraaa86 ne demek rica ederim içiniz rahat eder. Bir test daha yaparsanız ama Hamlesiniz bence
NurOzadaBulbul Benim testimin biride böyleydi kayıyor içi bazen ama hamilesiniz hayırlı olsun☺️🥰 Sağlıkla Gelsin
NurOzadaBulbul esraaa86 Bende Bi 8 Haftalık Düşük Yaşadım Ama İnanın Hala Aklımda Yavrum Bebek Bekliyorum Bi Yanım Buruk Herkes İlk mi Dediğinde Hayır Melek Olan Bir Yavrum Var Bu İkinci Derim Hep Oyüzden üzülmeyin. Ben ikinciye hamile kaldığımda 10 farklı test yapıp öyle gitmiştim şaka gibi gelmişti bana bi gidip kan verin hayırlı güzel sonuçlarla gelin. Allah kalbinize göre versin …
blueberyy00 esraaa86 adet gününe varmı daha çok çok yeni sonuca göre pozitif önemli olan artma si düzenli sekilde
sinber esraaa86 3+2 de regle 5 kala 7,54 ile öğrendim şuan çok şükür 31+4 olduk bile. Önemli olan miktarı değil iki gün snr ki artış değeri. Kan tahlilini yineleyip snr doktora gidin kaybınız olduğu için önlem amaçlı ilaç vs başlamanız gerekebilir (2 kaybım var biri ikizdi)
haziranin25i esraaa86 beta ilk değerin çok düşük diye üzülme 2 günde bir artıyor mu kontrol et kuzu 🤗
haziranin25i esraaa86 ikinci bir test al belli ki idrar da çok bekledi ondan da böyle sapıtmış olabilir 🤗
esraaa86 haziranin25i yok iki test yaptım ikiside poztf hatta biri normal test betam da 15 çıktı fakat çol düşük ve benim bir kaybım bir kimyasal gebeliğim var,bu da çok norml bi deger dğl gbi o yüzdn başıma gelecekleri Allah a sığındım bekliyorum.herşey olablr