1437- şuan devam ediyo cuma günü öğrendim geçen hafta pazartesi gününden beri cekiyorum soğuk aldım gribim sandım Corona en son aklıma geldi evden ckmiyordum hiç salı ve çarşamba günü çok şiddetli geçirdim perşembe günü iyileşmeye basladigimi sandım koku ve tat kaybım oldu gece hastaneye gidince pozitif çıktı şuan iyiyim öksürük ve atesde yk boğazım kaşınıyor sadece