Ebraresma Kızlar 17 haftalık hamileyim decavit bitince doktor pregnomarin kullan dedi, daha önce kullanan var mı
mercimeginanne Ebraresma bn 1 yıldır kullanıyorum hamilelikte hiç aksatmadan kullandım :) Kokusu var azcık kakao gibi kokuyor ama yutarken sıkıntısı olmuyor. Tüp bebek doktorum vermişti özeldeki doktorumda ilaç iyi devam et dedi