Rabbime şükürler olsun ki bu günleri görmek nasip oldu ben de anne oldum 🥰 Allah’ım isteyen herkese bu muhteşem duyguyu nasip etsin, nasıl birşey olduğunu asla tarif edemem… 8 Ekim günü doktora rutin kontrole gelmiştim öncesinde 1cm açıklığım vardı, o şekilde 1 hafta geçirmiştim. Ben açılmam birazcık artmıştır ona bakar eve döneriz diye beklerken doktorum o gün doğuracağımı söyleyip 3 cm açıklık olduğu için yatisimi verdi. Öğlene doğru odama çıktım pilates topunun üzerinde televizyon izledim, bu arada içime kurdele gibi bişey koydular hormon salgılayan birşeymis. Benim hafif sancılarım başladı ama sanki adet olacakmış gibiydi topun üzerinde hareket edince geçiyordu. Akşama doğru açılmam arttı doktorum suyumu açtı çünkü açılmam artmasina rağmen sancım yoktu. Suyum açıldıktan sonra sancılarım arttı ama yine de aşırı birsey yoktu. Gece 11′de açıklığım 8 cm olunca doğum odasına alındım, 8 cm açıklık ama sancı yine istenilen gibi değil 🙄 doktorum artık bebeğin göründüğünü sadece sancım gelince ikinmam gerektiğini söyledi fakat benim sancım olmadığı için ben devamlı ikinmak zorunda kaldım. Yaklaşık 40 dakikalık ikinmalar sonunda yavruma kavuştum 38+5 3280 gr 51 cm 🥰🥰, peşine bebeğin eşi geldi ve dikislerim atıldi 2 dikislik kesigim oldu. Sancı olmasini asla kötü birşey sanmayın sancim olsa muhtemelen daha rahat dogururdum. Bir de kendinizde doğumdan önce idrar yolunda enfeksiyon var mı muhakkak kontrol ettirin, ben de mantar varmış fakat ben hiç fark etmedim ve bebegimin kanında iltihap çıktı hala hastanedeyiz. Doğumdan evvel doğru ıkınma ile ilgili bilgilerin, bir de doğum sonrası süreç için daha çok hazırlanın emzirme vs. Doğum bir şekilde oluyor 😊
Hastane çantası için herkese soyleyecegim sey kesinlikle depend olurdu, yanınıza ne olur ne olmaz diye mama almalısınız, süt pompasi almalısınız bendeki wee elektirikli göğüs pompası çok memnunum, süt yapıcı içecekler çaylar vs almalısınız, göğüs ucunuza çok iyi bakın eğer gözünüze küçük görünürse muhakkak silikon göğüs ucu ya da göğüs ucu çıkarıcı bir aparat almalısınız, göğüs ucu kremi almalisiniz.bir de anneyi biraktirmayan biberon. Ben lansinoh aldım çok memnunum. göğüs pedi değil göğüs kalkanı aldım çok memnunum. Bunlar benim deneyimlerim tabiki, bizim evimiz hastaneye yakın olmadigi için bunlar yanımızda olmalıydı o yüzden öyle yazdım fakat eviniz yakınsa hastane çantasına koymanız şart değil tabi.. herkese kolay doğumlar diliyorum🥰