1sifakusu Bu sabah sekizde yatışım yapılıyor biraz stresliyim ve dualarınıza ihtiyacım var. Herkese bol bol dua edeceğim 😊😊🌸🤲🏻 Rabbim hepimizin sağ salim bebeklerine kavuşmasını nasip etsin.
-Aysenur- 1sifakusu sezeryn olcak sanirim 😊 insallah hemen iylesirsin bebegini saglicakla kucagina alirsin dogumdan sonra hikayeni okumak dilegiyle ☺️
Eda3545 1sifakusu suni sancı ile başlayacak sanırım hiç sanciniz yokmuydu neden 1 hafta daha beklemediniz