MADE Dün aksam 6 bucuk 7 gibi hafif pembemsi bir kanamam oldu. Nst ye girdim sanci çıkmadı eve geldik. Gece 1 gibi gene kanamam oldu buda kahverengi gibiydi ama sancim yok. 37+6 yiz bugun sabahtan doktora gidicem başına boyle birsey gelen var mi?
Cramel MADE canım sakin ol nişan gelince hemen doğum başlıyacak diye bişey yok. Benim ilk doğumumda nişan geldikten 10 gün sonra doğum yaptım. Allah kolay doğum nasip etsin inşallah 🥰
MADE Cramel Hadi ya. Bende cok endişelendim bende mi problem var diyorum😁 Doktora gidicem ama uyuyamıyorum stresten. Amiin inşallah 😊