Lices bende de 35.haftada olmuştu. Doktorum siyatik ağrısı olduğunu ve bebeğin, büyüyen rahmin siyatik sinirine baskı yaptığı için yaşandığını söylemişti. Ben de hep öyle kalacağım zannetmiştim ve çok ağrım olmuştu. Magnezyum takviyemi 2 katına çıkardık. 1 hafta sonra ağrım son buldu. Şuan 39+6 dayım ve ağrım bi daha tekrarlamadı çok şükür