Patito__ Merhaba arkadaslar idrar testi yaptim adetime 4-7 gun flan vr ilk 5 dkk bisey yktu yarm saat snra baktm ikinci cizgi belirmis bu sekilde olan olumlu olumsuz sonuclananlar oldumu ?
Canan123 Yarım saati dikkate almamalısın ilk 5dkda çıkan sonuç doğrudur. Bikaç gün sonra tekrarla bence
H_rabia12 H_rabia12 ilki çok silik cikmisti bekledikten sonra diğerinde reglime 2gun kala yapmıştım çok belirgindi
Patito__ Adeviye o sekilde deneyecegim iki gun daha gecsinde eger varsa ztn yukselr ozmn net cikr yoksa ztn yoktur
Adeviye Patito__ aynen canım bekleyip yaparsan daha net bir sonuç alırsın Allah gönlüne göre versin inşallah 😊
Patito__ busratunk5 evet o maalesef daha oncede birkez yanls cikmisti ama eczanede bu vrdi eczaci isrrla artk yanlis cikrmior dedi bakacz
busratunk5 Patito__ erken gebelik testi iyi miratech in . Diğeri maalesef yanlış sonuç veriyor bendede olmuştu