Ben Menemen’de Dr. Bahar Baykal’ a gidiyorum. Can hastanesinde doğum yaptırıyor. Ve 10-12 kişinin referansını alarak ona gittim. Aşırı memnun kaldım. Her konuşması beni ve eşimi çok rahatlattı ve güven verdi. Ayrıca çok ilgili ve güleryüzlü. Kesinlikle tavsiye ederim. Normal doğum yanlısı ve tüm güncel gelişmeleri takip ediyor olması da diğer artılarından.