Merhaba kızlar ben doğum yapalı 7 gün oldu yazmaya anca vakit bulabildimm😂 5 ekim sabahı biraz sancım vardı doktorumu aradım ertesi günü randevum vardi doktorumda hemen gel dedi öyle deyince bende hemen atladım taksiye gittim ya öyle de sancım yoktu annem de böyle sancı mı olur hemen doktora gidiyosun diye kızmıştı her neyse doktora gittim vajinal kontrol yaptı bakti 1 cm acılmam olmuşben şok tabi hiç beklemiyordum😱 nstye bagladılar hemen baktı duzenli aralıklarla sancı giriyo doktor dedi eve git simdi sancılarınj evde çek akşama artarsa sancılar hemen gel dedi saat 3 dü eve geldim güzelce duş aldım. Aksam oldu düzenli aralıklarla sancı girmeye başladı ama umrumda değil oturdum televizyon izlemeye devam ediyorum😂 eşimi uyandırdım hemen dedim sancım var gidelim hemen doktora gittik tekrar alttan kontrol ettiler açılmam yine ayni 1 cm nstye baglandım yine bu sefer sıklaşmoş sancılarım doktorum geldi hemen hastneye azcık suni sancı verdiler baktı bebeğimin hareketleri azalmış kesti hemen suni sancıyı suyumu patlattı suyumda gelmemişti bu arada. Her neyse ilaç verdi ama bu sefer nasıl sancım basladı gerçekten cok sancı çekmeye basladım ve doğumum başlamıştı doktor gitti geldi baktı bebegim hiç hareket etmiyor dediki daha fazla durursa kakasını yer sıkıntı olur mecbur seni sezeryna alıcaz dedi biz eşimle sezeryani duyunca şok olduk kendimizi normal doğuma hazırlamıştık çünkü bebeğim kanala sıkışmış kordonu dolanmış yavrum kıyamam hemen sezeryna aldılar beni 1 saat sonra bebeğim ynımdaydı ama sezeryan ağrısı dedikleri kadar kötüymüş 10saat belimden asagısını hissetmedim gerçekten cok kötüydü ama olsun suan bebegim yanımda cok sağlıklı çok şükür❤️❤️