Aysegul67 Kızlar merhaba bugün itibariyle 36+2 yim fakat gümüş kapak kullanımına ve hurma yemeye ne zaman başlamalıyım bilgim yok, eski postlarada baktım ama ihtiyacım olan cevabı bulamadım bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 🤗
Kybele23 Aysegul67 ben de 35+5im hurmayla bu akşam itibariyle başladım. Gümüş kapaklar için de günde 1 saat kullanılması lazım deniyor ona da başlayayım artık diyorum ne de olsa bebek ne zaman gelir bilmiyoruz 40 haftada gelecek diye bir garanti yok. Squata başlamak içinde cuma kontrolümü bekliyorum doktoruma danışıcam.
annecikk_ Aysegul67 valla ben doktoruma bisey sormadim ama 36.haftada hurmaya basladim 1 haftadir gunde 3 yiyorum gumus kapagida taktim 1 kez takicam ama niyeyse eriniyorum sanki ne varsa🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Caglasy Merhaba ben 34 de basladim 39 da suyum patlayarak hastaneye yastisim yapildi suniden sonra bebegimin suyu olmadigi icin kalp atislari azaldi sezeryan oldum. Gunluk mutlaka 3 tane hurma yedim normal dogum yapamadim ama sutum bol oldu mutlaka duzenli tuketilmeli diye dusunuyorum ayrica gumus kapaklari dogum yaptigim gun kullanmaya basladim evet ise yariyor ama cildim hassas oldugu icin cok aci cektim emzirirken dogumdan once sogan koy demislerdi keske deneseydim mutlaka arastirin onceden onlem alin🤗
Aysegul67 Sağolun kızlar yani ikisine de şuan başlamam gerek onu anladım inşallah hepimizde işe yarar, peki gümüş kapağı günde kaç saat takmalıyız.? Yani rahatsız olmuyorsak hep takınca sıkıntı olur mu?
nazeninhanim Aysegul67 ben 36. Haftadayım günde 5,6 saat takıyorum çok etkili :) bi sorun yaratmaz hepte havasız kalmasın takar çıkarırsın gün içinde
Aysegul67 Zeyne_yusuf0142 saf gümüşten yapılmış göğüs ucu yaralarının tedavisinde ve yara oluşumunun engellenmesine kullanılıyo çoğu kişi kurtarıcı bi ürün olduğunu söylediği için aldık deniyoruz bakalım malum ilk emzirme de sanırım yara oluşması kaçınılmaz
nazeninhanim Ysra-1 999 daha iyi diyorlar tabi ki , ama ben e bebekten aldım gayette memnunum pamuk gibi yaptı. İlk üç dört gün içinde oldu bu. Hemen anında sonuç almadım tabi ki
Mom103 Aysegul67 kızlar perine masajını biliyormusunuz? . Youtubede gördüm gecenlerde doguma 3 4 hafta kala başlanıyor ve dogumun kolaylaşması ve maksımum kesi olmadan digum yapmayı saglıyormuş ya kaç doktor videosunda aratıp gördüm. Bende yapıcam henuz yeniyim ama Allahın izniyle o haftalara geldigimde hurmaya o masaja başlıycam .Allahın izniyle
Aysegul67 Ysra-1 evet bugün taktım bende 3-4 saat kadar gerçekten nemli kaldı farklılığını gösteriyor yani o yüzden umudum var gümüş kapağa karşı 😀