Ebrarbebek66 Kızlar aşılama ile hamile kaldım 9+5im bugün kahve rengi tarzında lekelenmem oluyor normal mi geçer mi bilgisi olan arkadaşlar lütfen yazsin moralim bozuluyor 😔
Mervensn1 Ebrarbebek66 bende olmuştu bu durum o gece acile gitmiştim sorun yok demişlerdi doktor muayenesi şart bence ne desek tersi çıkabilir sadece sakin ol umarım bir şey olmamıştır bebeğine 🌸
Meryemhorasan Ebrarbebek66 bende de geliyor 12 haftalığım bende bir haftadır geliyor doktor her şey yolunda dedi ama insan korkuyor işte her geldiğinde
Ebrarbebek66 Meryemhorasan benim 1hafta önce yine böyle oldu gittim gayet normal tedaviyle olduğunu için olabilir lekelenme dedi ama zor bulduk ya korkuyorum hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤲
Meryemhorasan Ebrarbebek66 amin cnm bende öyle aşılama yoluyla hamile kaldım nasıl korkuyorum bir bilsen 😔