32+6 bnimde göbegimin üstüne yerleşiyor bebek ve taş gbi yapıyor orayı ..Yataktada sola yatsam sola yerleşiyor saga dönsem saga yerleşiyor bu haftalarda norml sanırım bide yerimi daraldı bilmiyorum vuruşları hafif oldu daha çok seyrelme hissediyırum ..