ElifNrkly aile hekimine git onlar zaten hamileyim deyince hamilelik için sana dosya açıcak tahlillerini ücretsiz yaptır sonra doktor kontrolünde götür her ay gerikerse aile hekimi ücretsiz öncelikli hamilelere yapıyor sana hemşire ayarlanıyor ilgileniyor seninle kilo bebeğin kalp sesi aşıların vs...kadın doğumcu sadece ultrasonla doğuma kadar anca onlara bakıyor pek özelde ilgilenme yok sadece bebeğini net görüyorsun zamanla onun dışında emin ol aile hekimi her zaman iyidir bir sağlıkçı olarak kesin ve net söylüyorum paramla rezil olmaktansa ücretsiz her şeye tam bakılıyor