ruyam51 Kızlar 34+2 haftaligim 1 saatir her 8 10 dakika da bir afedersiniz alt tarafıma baldırlarıma ağrı sancı giriyor daha önceki gebeliklerimde olmadı su nişan felan da yok şuan salı günü doktora gitmiştim sancı çıkmıştı 60 larda
Yaseminakkoyunk ruyam51 canım korkma bebek yerleşmesinden oluyordur. Yerleşme ağrısını da doğum sancısını da bilirim. İkisi çok bambaşka şeyler stres yapma duş al rahatla
ruyam51 Yaseminakkoyunk 8 10 dk bir giriyor aklıma takıldı kardeşim erken doğum riskim var enfeksiyondan kaynaklanan 3.gebelik ama öncekilerde hiç olmamşti
Yaseminakkoyunk ruyam51 korkma kuzum doğum sancısı bildiğin şey o halde sen stres yapma eğer ki 5 dakikaya inerse görün bir hastaneye ama duş al rahatla eğer devam ederse git devamı kesilirse dinlen duş insanı rahatlatıyor ve bu esnada gerçek sancımı değil mi anlaşılıyor