Yaseminakkoyunk Hepimomm 39 hafta olduğum günden beri bende böyleydim aslında hamilelik çok güzeldi ama bizim kız 40+5 de gelmek istedi 🤭 stres yapma 9 ay karnında taşıdın bir kac gün daha dayan sabret annelik zor bir mevki 😌
Merve_kucuk Bol bol yatıp dinlenin 😄 Çünkü bebek olduktan sonra çektiğiniz sancılar uykusuz geceler bide üstüne minnoş bebek ağıdı 😏 ben en son 4 mayısta rahat yatmıştım 😄 7 mayısta da kızım doğdu 😍
Merve_kucuk Hepimomm Bazı hamilelikler zor geçiyor haklısınız 🙂 Ama ben çok rahattım hamileliğim boyunca🤗
Deryasrht Hepimomm canım bende bugun 38 oldum haraketlrr çok zor bitek benim değil oğlumun da haraketleri çok kısıtlı yani yeri daraldı gı için kıpırdayamıyor çocuk 38+4 te sezeryan doğumum var şimdi onun korkusu başladı bende ağlıyorum korkudan bol bol 😔 sana tarih. Verildi mi
Hepimomm Deryasrht hayır normal devaö ediyo şuan herşey ilk gebeliğim. Bekliyorum ne zaman gelcek diye
Denizkara28 Sizinle daha önce konuşmuştuk aynı gidiyorduk ben bu gece saat 11 gibi doğurdum Rabbim size de en kısa zaman da nasip etsin❤️❤️