zytn Elimizde değil canm napalım tamamen hormonsall,ben de öyleyim tam anlattıgın gibi.insan kendini tanıyamıyo bazen..doğurunca geçer üzme kendini bence
Tgcslmz [bilinmeyen] aynen cnm düzelir inşallah neyseki eşim farkında kırılmıyor hp yanımda inşallah sizinkilerde öyledir