Nesslihann Ozgecetindag al bendende o kadar ama doğum sonrası verirsin diyolar ya gidişata göre bende öle düşünüyorum😅
snmcce 36+2 haftam ben de bir AB önce bebeğime kavuşmak istiyorum. Zorlu geceler, yorgun ve halsiz gündüzleri yaşıyorum. Hamilelik çok zor 😔