Tüp bebekle ilgisi varmı bilmiyorum vucudta yağlanma oranın yüksekse tabiki yağdan kilo vermek gerekiyor çünkü hamile kalmazsın demişti ki ben çok kiloluda değildim 168 boyum 65 kilo idim vardı ama çok çok abartı kilom yoktu hamile kalamiyodum yağdan kilo verdim düzenli yürüyüşe basladim kendilerinden oldu Allah’ım sizlerde nasip eder inşallah bu arada benim kilom yoktu diyorum ama yaglamam çökmüş Dr muhtemelen yumurtalıklarda da yağlanma var demişti nekadar doğrudur bilemem