tanya25 bende çok kez hacamat yaptırdım. Başımdan yaptırdığım en etkilisi oldu. Çünkü başımdan yaptırdıktan sonra migren tanısı konulmuştu bana. Baş ağrılarım nerdeyse tamamen geçti ve burun alerjim hafifledi. Nefes darlığı vardı. Gögüs kafesinin ordan yaptırdım. Çok iyi geldi. Hacamat aynı zamanda cocugu olmayan yada kadın hastalıklarından sıkıntısı olanlarsa kuyruk sokumundan yaptırıyor. Ben şiddetle tavsiye ederim ama hamilelikte önerilmiyormuş