Esmaaaa_15 ben ilk hamileligimde gittim . Problemli bi hamilelik geçirmiyorsanız memnun kalabileceğiniz bir dr eğer problemli bir süreç yaşarsanız bir kaç seferden sonra ilgilenmiyor. Benim 4. Ayımdan sonra enfeksiyon şikâyetlerim oldu önce idrar yolu sonra vajinal . Vajinal akintim çok arttı dememe rağmen bakmadı bi dahakine bakarız dedi ilac da vermedi bi dahaki kontrole kadar o kadar arttı ki oturduğum yer islaniyordu kemiklerime kadar ağrı çektim ki numarasını da vermişti msjlari okuyup okuyup cvp vermedi sonra farklı bi dr dan randevu aldım o süreçte her yerim iltihap dolmuş erken doğum riskim oldu ağrıdan kıvrandım günlerce . Sizin yerinizde olsam riske atmayıp farklı bi dr tercih ederdim