Beyazbulut34 banuuyusuf aynıyız sanırım benimde bugün 38+5 nst de çok sancım çıktı ama ben kasılma olarak hissediyorum sadece. Bugün uyuyunca kasılmalar geçti. Sürekli ağrı ve kasılma yaşıyorum Ama başka belirti ve açılma yok🤷🏻♀️
banuuyusuf Beyazbulut34 ben alttan hiç muayne olmadım bende bugün gittim 38+5 bende sancı falan hiç bi belirti yok sadece bel kasık agrılarım oluyor bide nstye girdim ama hiç oynamıyor nstde